شهرستان ها

پیش بینی ۱۸۷۲ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی

پیش بینی ۱۸۷۲ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی


فرماندار مشهد گفت: ۱۸۷۲ شعبه اخذ رای در سطح استان پیش بینی شده و در حال برنامه ریزی برای افزایش این صندوق ها هستیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن داوری امروز با حضور در استودیوی انتخابات استانداری خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز شمار انتخابات به شمارش معکوس رسیده است، اظهار داشت: فضای انتخاباتی مشهد بسیار مطلوب است و تمام بخش‌های نظارتی، اجرایی و مردم در تکاپوی برگزاری این انتخابات هستند.

وی افزود: ۱۸۷۲ شعبه اخذ رای در استان مشخص شده و پیگیر هستیم که ۲۶ شعبه سیار دیگر به این شعب اضافه کنیم.

داوری تصریح کرد: در حال حاضر ۵۱۳ نامزد در استان خراسان رضوی داریم که تعدادی از آنان درخواست انتقال به سایر شهرها و مشهد داده‌اند و درخواست آنان در دست بررسی است.

فرماندار مشهد عنوان کرد: در روزهای آینده مانور حضور خواهیم داشت که عوامل اجرایی در شعبه‌های اخذ رای حاضر می‌شوند.

داوری با اشاره به اینکه در قالب طرح خیابان انتظار که به مناسبت نیمه شعبان از سوی شهرداری مشهد اجرا شده است و ۲۰ خیابان مهم مشهد برنامه‌هایی را در قالب مهدویت و انتظار برگزار می‌کنند ما نیز در این ۲۰ خیابان انتظار در کنار برگزاری اعیاد شعبانیه به موضوع انتخابات برای مشارکت حداکثری مردم می‌پردازند؛ به حضور نخبگان و اساتید دانشگاه در بخش‌های اجرایی انتخابات اشاره کرد و افزود: امسال سه روز قبل از انتخابات در هر منطقه انتخاباتی، تعداد شعب اخذ رای را در سطح ناحیه اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین برای سهولت مشارکت کنندگان در انتخابات نرم افزاری تعبیه شده که علاوه بر اینکه در نرم افزار نشان آدرس شعب اخذ رای مشخص شده مردم می‌توانند نظرات خود را در خصوص انتخابات ارائه دهند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا