شهرستان ها

پیش حضور ۳۰۰۰ نفر در مرز خسروی برای قرائت دعای عرفه

کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین از پیش حضور سه هزار نفر در مرز خسروی برای قرائت دعای عرفه خبر داد.

حجت اله خدرویسی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته مراسم دعای عرفه در مرز خسروی پس از اقامه نماز ظهر برگزار خواهد شد و پذیرای زائران در این مراسم است.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌ها برای برگزاری مطلوب مراسم اشاره کرد و افزود: به همین منظور تمامی دستگاه‌های نظارتی و مربوطه خدمات رسان از جمله پلیس انتظامی، هلال احمر، حمل و نقل و… برای برگزاری این مراسم آماده همکاری هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین با تاکید بر گرمای هوا در نقطه صفر مرزی، تصریح کرد: با توجه به گرمای هوا در مرز خسروی تدبیر لازم به جهت برگزاری بهتر برای زائران اندیشیده شده و هم اکنون در این مکان سایبان برای حضور و استقرار زائران بر قرار است و آب خنک به همراه تیم‌های امدادی برای رسیدگی به حال افراد گرما زده مهیا است.

خدرویسی در پایان تاکید کرد: زائران از صبح امروز در حال ورود به شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی بوده و در حال حاضر با پیش بینی‌های انجام شده آمادگی پذیرایی سه هزار زائر در مراسم روز عرفه در مرز خسروی را داریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا