شهرستان ها

پیچیدن عطر حرم رضوی در خبرگزاری مهر/شیرین ترین تبریک هفته خبرنگار

بیرجند-حضور چند تن از خادمیاران رضوی به همراه پرچم سبز حرم آقا علی بن موسی الرضا (ع) در دفتر خبرگزاری مهر خراسان جنوبی کافی بود تا عطر صحن و سرای حریم قدس رضوی پیچیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور چند تن از خادمیاران رضوی به همراه پرچم سبز حرم آقا علی بن موسی الرضا (ع) در دفتر خبرگزاری مهر خراسان جنوبی کافی بود تا عطر صحن و سرای حریم قدس رضوی پیچیده شود و صدای نقاره در گوش جان بپیچد.

اتفاقی که برای همکاران مجموعه مهر خراسان جنوبی بیش از تمام تبریکات این هفته ارزشمند تر بود و برای دقایقی خستگی کار یک ساله را از تن آنها بیرون کرد.

محمد علی ابراهیمی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی در این بازدید ضمن بزرگداشت ایام شهادت شهید صارمی و شهید ناصری اظهار کرد: خبرنگاران در عرصه خبر و رسانه تبیین وقایع را در راستای آگاهی بخشی به جامعه بر عهده دارند.

به نام امام رضا (ع) گره از کار مردم بگشاییم

وی بیان‌کرد: به اعتقاد من کار ما و مجموعه همکاران در مهر از جهتی مشترک است چرا که همه ما تلاش در راستای خدمت به مردم به نام دین و امام علی بن موسی الرضا (ع) داریم و کاری برتر از خدمت به مردم وجود ندارد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شعار ما «همه خادم الرضا (ع)» هستیم، گفت: هدف همه ما بر این است که با باز گردن گره از کار مردم امید آفرینی در جامعه را داشته باشیم و به نام حضرت الرضا (ع) در بخش‌های عمومی و تخصصی به مردم خدمت ارائه کنیم.

فعالیت در ۱۷ عرصه تخصصی

ابراهیمی ادامه داد: خادمیاران رضوی در ۱۷ عرصه تخصصی (مشاوره، فرهنگی، رسانه‌ای، پزشکی و …) و همچنین در بخش‌های عمومی (در مجموع ۱۹ عرصه) مشکلاتی را از مردم رفع می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر کس با کار و تخصص خود به نام و یاد حضرت رضا (ع) می‌توانند گره‌گشای از کار مردم باشند، یادآور شد: یکی از اتفاقات بسیار خوبی که امسال رخ داد، برگزاری مراسم سنتی عزاداری خراسان جنوبی در حرم مطهر امام رضا (ع) بود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی بیشترین خادم یار رضوی به نسبت جمعیت را دارد که نشان از عمق فرهنگ دینی مردم دارد.

ابراهیمی یادآور شد: یکی از کارهایی که انجام دادیم راه اندازی یک درمانگاه در مسجد الحسین (ع) جوادیه بود که ۲۶ متخصص خراسان جنوبی در این درمانگاه به نام امام رضا (ع) به مردم خدمت ارائه می‌کنند و ۵۰ خادم یار نیز در ایام اربعین در کاظمین به زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا