شهرستان ها

پیکر سه شهید حادثه تروریستی اخیر، در یزد تشییع می‌شود

asdasd


فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: مراسم تشییع و تدفین پیکرهای پاک سه پاسدار شهید سپاه الغدیر همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس بر روی دستان مردم شهیدپرور دارالعباده یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار ” حسین زارع کمالی ” روز جمعه افزود: این مراسم امروز ( جمعه ) ۱۷ فروردین ماه جاری مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهید بهشتی به سمت حسینیه امیرچقماق و سپس مسجد ملااسماعیل برای اقامه نماز برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای امنیت ادامه داد: پیکر مطهر شهید ” امیر محسن حسن‌نژاد” پس از اقامه نمازجمعه شهرستان یزد از میدان امام رضا (ع) به سمت گلزار شهدای خلدبرین تشییع و در این مکان خاکسپاری می‌شود.

این مسئول بیان کرد: همچنین پیکر پاک شهید حسین سرسنگی نیز در روستای علی‌آباد شهرستان تفت و پیکر مطر شهید حسین انتظاریان نیز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار در شهرستان اردکان تشییع و تدفین می‌شود.

زارع کمالی به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و همزمانی آن با آیین تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تیپ الغدیر اشاره کرد و حضور گسترده مردم و مسئولان را در این مراسم بزرگ خواستار شد.

به دنبال حمله تروریستی گروهک تروریستی جیش الظلم به مقرهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از مدافعان و سبزپوشان حریم امنیت و ولایت سپاه الغدیر استان یزد که برای تامین امنیت مرزهای جنوب شرق حضور یافته بودند زخمی و سه نفر از عزیزان پاسدار به فیض شهادت نائل آمدند.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا