شهرستان ها

پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت باشد

مُهر- مشاور فرهنگی و اجتماعی مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس گفت: پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران از اولویت مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ستایش‌گو صبح چهارشنبه در دیدار با ایثارگران شهرستان مُهر از جامعه ایثارگر به عنوان صاحبان اصلی این نظام و انقلاب یاد کرد و گفت: باید با تمام توان و به خوبی به جامعه هدف خدمت رسانی کنیم.

وی گفت: پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و ارج نهادن به مقام آنان وظیفه سنگینی است.

ستایش‌گو بیان کرد: خانواده شهیدان با اهدای عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

وی افزود: امروز همه ما به قشری خدمت می‌کنیم که بنا به فرمایش رسول گرامی اسلام کسانی هستند که دنبال نیکی و نیکویی و خدمت بودند و بالاتر از آن خدمتی نیست.

مشاور دبیرکل مجمع ایثارگران دفاع مقدس تصریح کرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه‌های انقلاب هستند.

ستایش‌گو گفت: تلاش همه ما در راستای خدمت به بازماندگان خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

وی یادآور شد: رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران تنها وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست بلکه همه افراد جامعه در هر موقعیتی که هستند نسبت به این قشر فداکار وظیفه دارند.

مشاور فرهنگی و اجتماعی مجمع جهانی ایثارگران دفاع مقدس یکی از راه‌های زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را رسیدگی به امور معیشتی ایثارگران و خانواده شهدا دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری امور فرهنگی این قشر نیز از دیگر موضوعات مورد توجه است.

وی، در پایان بر ضرورت بهره مندی از همه توان و ظرفیت‌ها در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف تاکید و بیان کرد: خدمت به جامعه ایثارگر، شرکت در حماسه شهدا و ایثارگران و جانبازان است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا