شهرستان ها

چاه ادارات استان سمنان برای تامین آب شرب مردم بکارگیری می شود

سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: در زمان تنش آبی، از چاه های ادارات و ارگان های دولتی استان برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم استفاده می شود.

کمال طاهریان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه چاه ادارات برای تأمین آب شرب استان سمنان بکارگیری می‌شود، تاکید کرد: در حوزه تأمین آب شرب شهرهای استان سمنان با توجه به نگرانی‌هایی از تنش آبی و کمبودهای آب در سراسر استان وجود دارد، مقرر شد مدیران شرکت آبفای استان پیش بینی‌های لازم را برای تأمین آب شرب مورد نیاز مردم از طریق چاه‌های ادارات توجه لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان کمک گرفتن از چاه‌های ادارات و ارگان‌های دولتی برای تزریق به مجموعه آب شرب شهری است، بیان کرد: در زمینه بهره برداری از چاه‌ها و منابع آبی شهرهای استان اولویت با شرب است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه حفر چاه در شاهرود و سمنان پیگیری می‌شود، ابراز کرد: اغلب نقاط استان سمنان به خصوص شهرستان‌های شاهرود و سمنان با کمبود جدی آب به خصوص در فصل گرما روبرو هستند.

طاهریان در پاسخ به سوالی درباره گاز و برق بیان کرد: در بحث مصرف گاز صنایع برای اینکه در زمستان در صورت محدودیت به مشکلات جدی برنخوریم، در ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان مقرر شد تا کارخانه داران بحث ذخیره سازی سوخت مورد نیازشان را داشته باشند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در زمینه برق نیز در استان سمنان تاکنون قطعی برق را شاهد نبوده‌ایم، ابراز داشت: امیدواریم که همراهی مردم و اصناف و صنعت و… به تداوم این شرایط منجر شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا