شهرستان ها

چاه های آب دستگاه های دولتی در استان سمنان مورداستفاده قرار گیرند

سمنان- استاندار سمنان گفت: در مواقعی که دچار کمبود و بحران در تامین آب استان هستیم می بایست از چاه های آب دولتی در اختیار دستگاه های اجرایی استفاده کرد.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تصمیمات شورای حفاظت آب استان سمنان که روز گذشته تشکیل جلسه داد، تاکید کرد: چاه‌های آبی که در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار دارد باید شناسایی شود.

وی با بیان اینکه در مواقعی که دچار کمبود و بحران در تأمین آب استان هستیم می‌بایست از چاه‌های آب دولتی در اختیار دستگاه‌های اجرایی استفاده کرد، افزود: دستگاه‌ها همکاری لازم را با مجموعه آبفا داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: از چاه‌های غیر آشامیدنی مطابق با پروانه بهره برداری می‌توان برداشت کرد تا آن را به مصرف غیر شرب استان رساند.

هاشمی در دیگر بخش سخنان خود به کرونا نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه سه شهرستان استان شامل سمنان، دامغان و گرمسار در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و لذا از مردم می‌خواهیم تا نسبت به مقوله مهم واکسیناسیون به خصوص دز سوم و همچنین بحث رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی توجه ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه روز گذشته جلسه ستاد کرونا به صورت ویژه با حضور معاون استاندار در گرمسار تشکیل شد تا راهکارهای بازگشت این شهرستان به وضعیت عادی اندیشیده شود، بیان داشت: یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با سویه امیکرون دوری از تجمعات است که در تمام هشت شهرستان استان این موضوع یادآوری شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا