شهرستان ها

چراغ انقلاب اسلامی هر روز پرفروغ تر می شود

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زهرا (ره) و امام راحل گفت: چراغ انقلابی که به رهبری امام و همراهی مردم پیروزی شد روز به روز پرفروغ تر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی چهارشنبه شب در انتخابات شورای جامعه روحانیت شهرستان ساری، ضمن تبریک سالروز خجسته میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره)، اظهار کرد: با انقلاب عظیم اسلامی و به رغم تحمیل جنگ جهانی در دوران دفاع مقدس علیه ما و بروز فتنه‌ها و اغتشاشات مکرر، نظام اسلامی استوار ایستاده است.

وی با اظهار اینکه حضرت امام راحل انقلاب را با همراهی مردم به پیروزی رساند، افزود: اکنون چراغ انقلاب روز به روز پرفروغ و نورانی‌تر می‌شود.

آیت الله محمدی لائینی ضمن تقدیر از جامعه روحانیت مرکز استان اظهار داشت: به موازات پیشرفت یک جامعه و عمران باید نهادهای اجتماعی هم پیشرفت داشته باشند و از شکل و ظاهر سنتی به رویکرد تشکیلاتی‌تر و ضابطه‌مندتر روی آورند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین گفت: در زمینه پیچیده‌تر شدن نهادهای اجتماعی باید تلاش کنیم و در این زمینه روحانیت باید الگو باشد.

این مسئول همچنین اذعان کرد: جامعه روحانی استانی از پیش از انقلاب سابقه فعالیت دارد، البته آن روز انتخابات شکل نگرفته بود بلکه جمعی از طلاب و علما دور هم جمع می‌شدند.

وی با اشاره به تصمیم برای شکل‌گیری جامعه روحانیت و تشکیل شورا به‌صورت کشوری و بعد شورای مرکز استانی، تصریح کرد: خواسته حقیر در این راستا این است که باید شرح وظایفی ایجاد شود تا با حداکثر توان فعالیت کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: روحانیت شهرستان ساری متین، پا به کار و با شخصیت هستند وامیدواریم خداوند حامی فعالان این صنف باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا