شهرستان ها

چراغ کشتی بعد از ۱۰ سال در مرزن آباد روشن شد

چالوس – سرمربی تیم کشتی مرزن آباد چالوس با اشاره به حضور درمسابقات لیگ دسته اول گفت: این بخش پس از ۱۰ سال در این رشته وارد میدان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ردایی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه تیم کشتی آلفای مرزن آباد در کمتر از یک ماه آینده در مسابقات لیگ دسته اول شرکت می‌کند، افزود: حضور درلیگ برتر از مهمترین اهداف و برنامه‌های ما است.

وی با بیان اینکه منطقه مرزن آباد حدود یک دهه از ورزش کشتی دور مانده است، افزود: این درحالی که مازندران به عنوان پایتخت به کشتی کشور مطرح است و تلاش کردیم که چراغ کشتی را بعد از ۱۰ سال در منطقه شرکت و در این رشته تیمداری کنیم.

وی با بیان اینکه نیرو و پتانسیل خود را بر حضور در لیگ برتر عزم کردیم، گفت: انشاالله این حرکت پله‌ای برای شروع باشد و بتوانیم در سطح بالاتر و برتر رقابت کنیم و تلاش می‌کنیم تا مهرماه سال جاری به لیگ برتر صعود کنیم و جشن بگیریم.

ردایی با عنوان اینکه لیگ اول کشتی آزاد در چهار گروه و در مجموع با ۱۶ تیم برگزار می‌شود، گفت: گروهی که در آن قرار گرفتیم چندان سخت نیست و گروه خوبی به شمار می‌رود و.

مدیرعامل و سرمربی تیم کشتی مرزن آباد با اظهار اینکه با چند کشتی گیر ملی پوش و جوانان پیش قرارداد منعقد کردیم، افزود: همچنین تلاش می‌کنیم از کشتی گیران منطقه شامل عباس آباد، سلمانشهر و تنکابن نیز جذب نیرو داشته باشیم.

وی گفت: بعد از مسابقات جام تختی هر ۱۰ روز در سه جلسه تمرین‌های تیم برگزار می‌شود و اولین تمرین این تیم ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

ردایی نبود سالن مجهز کشتی را از مشکلات شهر و بخش مرزن آباد ذکر کرد.

میردار سرپرست تیم کشتی آزاد نیز با بیان اینکه چالوس برای اولین بار در لیگ دسته اول کشور حضور پیدا کرده است، گفت: برای حضور در لیگ برتر وارد این عرصه شدیم و تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از مربی‌های ارزنده و با دانش و کشتی گیران خوب به لیگ برتر صعود کنیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا