شهرستان ها

«چله عاشقی» در ۸ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بوشهر گفت: برنامه «چله عاشقی» در ایام ماه محرم و صفر در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهمند پور صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چله عاشقی مهم‌ترین برنامه ستاد اجرایی فرمان امام استان بوشهر است که در چهل روز در ایام ماه محرم و صفر در هشت نقطه از استان بوشهر گروه‌های جهادی فعال خواهند شد.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سالار و سرور شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) افزود: در چله نوکری و خدمت گروه‌های جهادی در روزها کارهای فرهنگی، آموزشی، درمانی و خدمت‌رسانی را انجام می‌دهند و در شب‌ها نیز برگزاری هیئت و برنامه‌های فرهنگی برای مردم این مناطق دارند.

فرهمند پور در خصوص فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام استان بوشهر گفت: بر اساس اولویت‌بندی و آسیب‌شناسی صورت گرفته چله عاشقی در هشت نقطه برای امسال و هشت نقطه برای سال آینده اجرا می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان بوشهر اضافه کرد: هدف ما از این طرح پشتیبانی از گروه‌های جهادی برای فعالیت‌ها در مناطق محروم است که بتوانند در سال‌های آینده خود ادامه‌دهنده این راه باشند.

فرهمند پور تصریح کرد: برنامه پیش رو توسط بنیاد احسان از زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان امام استان بوشهر اجرا می‌شود.

اجرای طرح نسیم احسان

وی در خصوص طرح نسیم احسان نیز گفت: طرح نسیم احسان ازجمله برنامه‌های پیشرو ستاد اجرایی فرمان امام استان بوشهر است که اهدا سیستم سرمایشی به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش خود ستاد است و با مشارکت‌های مردمی و بنیاد احسان اجرا خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان بوشهر اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام استان بوشهر در سال گذشته ۲۰۰ دستگاه کولر را بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

فرهمند پور بابیان اینکه مشق احسان نیز مانند سال‌های گذشته در استان بوشهر اجرا می‌شود و گفت: در مشق احسان اهدای لوازم‌التحریر و وسایل آموزشی به کودکان نیازمند در حال تحصیل توسط ستاد اجرایی فرمان امام استان بوشهر اهدا می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا