شهرستان ها

چند باب منزل مسکونی و تجاری دچار آبگرفتگی شد/تلف شدن ۳۰۰ راس احشام

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان ایلام گفت: به دنبال سیلاب در بدره، چند باب منزل مسکونی و تجاری دچار آبگرفتگی ۳۰۰ رأس دام تلف و چند دستگاه خودرو نیز دچار خسارت شدند.

به دنبال سیلاب در بدره؛


به گزارش ایلنا، مجید بیگلریان در خصوص میزان خسارت ناشی تلف شدن 300 راس احشام در بدره از بارندگی های شب گذشته اظهار کرد: بر اساس آمارهای اولیه حدود ۳۰۰ راس دام عشایر که در اطراف شهر بدره ساکن بودند تلف شدند.

وی با اشاره شدت بارش و خسارت به چند واحد مسکونی و تجاری در شهر بدره افزود: بیشترین میزان بارش در شهرستان بدره داشتیم بطوریکه در بازه زمانی نیم ساعته ۴۱ میلی متر بارش ثبت شده است.

بیگلریان توضیح داد: با توجه به اینکه شهرستان بدره فاقد نیروی هلال احمر است، از سوی شهرستان دره شهر نیروی امدادی به بدره اعزام شده است و پاکسازی منازل و واحد‌های تجاری با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان دره شهر در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران ایلام با اشاره به ورود توده بارشی به استان یادآور شد: بیشترین بارش‌ها در شهرستان‌های بدره و ایلام رخ داده است، سیستم دفع آب‌های سطحی در ایلام جوابگوی حجم سیلاب نیست و به همین منظور در برخی نقاط مستعد بروز حوادث ناشی از سیلاب حوضچه‌های آرامش ایجاد شد.

وی گفت: دستگاه‌های ۱۸ گانه مرتبط نظیر بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، امور عشایر، صمت و سایر ادارات مربوطه برای برآورد خسارت فعالیت خود را آغاز می‌کنند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا