شهرستان ها

چهار هزار واحد مسکونی روستایی در همدان واگذار می‌شود

در هفته دولت؛

وزیر کشور گفت: در زمینه مسکن روستایی در استان همدان اقدامات خوبی صورت گرفته و از ۱۴ هزار واحد، چهار هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی در هفته دولت به متقاضیان تحویل داده می‌شود.


به گزارش ایلنا از همدان، احمد وحیدی روز پنجشنبه در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن ۱۱ هزار واحدی شهر همدان افزود: به میزانی که زمین تامین شده فراخوان دادیم، ۱۰۰ هزار واحد مسکن شهری و روستایی سهمیه استان همدان بود که در بخشی روستایی، بخش دیگر مالکان مناطق فرسوده و مناطق شهری است.

وی ادامه داد: در بخش خود مالکی بیش از ۲ هزار واحد مجوز گرفتند و کارهای ساخت و ساز آغاز شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه با ابتکار استاندار همدان، زمین‌های مرغوب استانداری که ۱۴۵ هکتار بود برای ساخت ۱۱ هزار واحد مسکن تخصیص داده شده که برای این اقدام شایسته از استاندار همدان قدردانی می شود ابراز امیدواری کرد: تا آخر امسال بخشی از این طرح به نتیجه برسد و تحویل مردم شود.

وحیدی اظهار داشت: اجرای طرح مسکن در استان همدان رشد خوبی پیدا کرده و با همت استاندار همدان، مسئولان و نمایندگان مجلس و بنیاد مسکن، این شتاب بیشتر خواهد شد که مسکن نهضت ملی مسکن به نقطه انتظار مردم برسد و تامین شود.

عملیات ساخت 11هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، در ۱۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک پرواز (جنب اراضی باغ میوه و فرودگاه همدان) ۲۴ خرداد امسال در آیینی با حضور اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جمالی معاون وزیر کشور، استاندار و جمعی از مسئولان ملی و استانی آغاز شد.

وزیر کشور روز پنجشنبه به منظور بازدید از پروژه های عمرانی استان به خصوص طرح آبرسانی به همدان و شرکت در چند برنامه وارد همدان شد و پس از ورود به همدان مورد استقبال رسمی استاندار همدان، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی انتظامی قرار گرفت.

وحیدی پس از ورود به همدان با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و در ادامه از تصفیه خانه شیخی جان بازدید کرد.

بازدید از کارخانه شیشه، کارخانه محصولات غذایی سحر و بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی اکباتان از جمله برنامه های وزیر کشور به همدان است.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا