شهرستان ها

کادر درمان مرکز جامع سلامت در خط مقدم خدمت به مردم هستند

رودسر- فرماندار رودسر با بیان اینکه کادر درمان مرکز جامع سلامت این شهرستان در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند، گفت: باید به صورت فوری مشکلات این قشر برطرف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری بعدازظهر دوشنبه در مراسم تجلیل از پرستاران مراکز جامع سلامت شهرستان رودسر اظهار کرد: پرستاران فراتر از وظیفه عمل می‌کنند و به زحمات آنان باید ارج گذاشت.

وی افزود: شغل پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا است که اجر و پاداش آن را تنها خداوند می‌دهد و پرستاران به عنوان پیشگامان عرصه سلامت وظیفه حساسی بر عهده دارند.

حیدری ادامه داد: کادر درمان در دوره‌های مختلف منشأ اثرات و برکات زیادی بوده‌اند و خدمات قابل توجه آنها در عرصه‌های مختلف به ویژه دوران سخت همه‌گیری کرونا، درخشان است.

فرماندار رودسر با بیان اینکه همه مسؤولان و مردم قدردان زحمات شبانه‌روزی پرستاران و کادر درمان هستند، افزود: دیدار با پرستاران برای تجلیل گوشه‌ای از زحمات این قشر است که بگوییم ما متوجه زحمات شبانه‌روزی و بی‌دریغ کادر درمان و پرستاران هستیم به ویژه در دوره سخت کرونا که شاهد مجاهدت و زحمات طاقت‌فرسای پرستاران، کادر درمان بودیم.

وی روز پرستار را یادآور از جان گذشتگی افرادی دانست که زندگی و سرمایه خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند سلامت را برای بیماران و جامعه به ارمغان آورند، گفت: پرستاران بیمارستان رودسر که در دوران کرونا جذب و جز طرح هستند توقعات کاملاً قانونی و حقوقی مطرح کردند و باید پیگیر مطالباتشان باشیم.

وی با بیان اینکه مرکز جامع سلامت برای ما بسیار مهم است، افزود: این کادر درمان خط مقدم خدمت به مردم هستند که باید به صورت فوری به وضعیت امکانات و تجهیزات درمانی، بهداشتی، دارویی آنان توجه داشته باشیم و نیز امکانات زیست مناسب پرستاران در میزان ساعت کاری آنان وزمان استقرار آنان بسیار حائز اهمیت است.

حیدری با تاکید بر اینکه حتماً مساله نگهبان، نیروی خدمات باید حل و دغدغه ذهنی پرستاران باید برطرف شود، تصریح کرد: ذهن پرستار نباید معطوف به مسائل محیط کارش باشد بلکه تمام وجودش باید متعلق به بیمار و سلامتی جامعه مخاطبش باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا