شهرستان ها

کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه توزیع می شود

یاسوج- رییس ستاد کنکور در کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه توزیع و در استان، ۱۹ هزار و ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور رقابت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر کرمی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نوبت اول کنکور ششم و هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: داوطلبان کارت ورود به جلسه را از سامانه سازمان سنجش دریافت کنند و در صورتی که کارت ورود به جلسه داوطلبان دارای اشکال باشد می‌توانند برای رفع آن به دانشگاه یاسوج و مراکز برگزاری کنکور در شهرهای بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه، لنده و بهمئی مراجعه و رفع نقص کنند.

کرمی افزود: ۱۱ هزار و ۷۴۷ نفر از داوطلبان در کنکور سال جاری، زن و هفت هزار و ۳۶۷ نفر مرد هستند، که از این تعداد، ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر از داوطلبان متقاضی شرکت در گروه آزمونی رشته تجربی هستند که بیشترین شرکت کنندگان در کنکور سال جاری مربوط به این رشته هستند.

وی اظهار داشت: شش هزار و ۴۰۷ نفر از داوطلبان آزمون تجربی زن و سه هزار و ۹۴۰ نفر نیز مرد هستند و صبح روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت آزمون رشته‌های ریاضی و علوم انسانی و بعدازظهر آزمون رشته‌های هنر و زبان خارجی و صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت نیز داوطلبان رشته علوم تجربی با هم به رقابت می‌پردازند.

کرمی تصریح کرد: کنکور سال جاری، در دو نوبت برگزار می‌شود که نوبت اول ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم ششم و هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: کنکور سال جاری، در دو آزمون مجزا برگزار می‌شود و داوطلبان در هر کدام که نمره بالاتری کسب کنند، ملاک قرار می‌گیرد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا