شهرستان ها

کارمندان نظام اسلامی باید وجدان کاری داشته باشند

مشگین‌شهر_امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر گفت: کارمندان دولتی باید وجدان کاری داشته باشند و برای رضایت خدا و مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد: در نظام اسلامی کارمندان باید وجدان کاری داشته باشند و برای رضایت خدا و مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه کارمند اجیر مردم هست و خدمت به مردم وظیفه ذاتی آن‌ها است، گفت: مسئولان و کارمندان دولتی نباید کار امروز را به روزهای دیگر بیندازند و سبب بی‌نظمی در امورات اداری شوند که این کار خلاف شرع مقدس هست.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به اینکه خلاف وعده داده شده در مردم ناامیدی ایجاد می‌کند، بیان کرد: برخی از مسئولان در شهرستان نسبت به وعده‌های داده شده عمل کنند تا مردم دروغگو خطاب نکنند.

حجت‌الاسلام باوقار همچنین ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی ایام ماه سفر را به محضر نمازگزاران تسلیت عرض کرد و گفت: بحث امروز ما درباره امید است، امید غایتی از غایات حماسه حضرت سید الشهدا (ع) است.

وی با بیان اینکه جریان نفاق با استفاده از قدرت رسانه از توطئه‌های پیچیده و خطرناک منافقان است، گفت: دشمنان در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام همت خود را وارد میدان کرده‌اند و هر موفقیتی که نظام اسلامی کسب می‌کند سعی می‌کنند مردم را ناامید کنند و اراده مردم را سست کنند.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: وظیفه ما در مقابل کافران و منافقان این است که توجه جدی ایمان و باور به وعده‌های خداوند متعال داشته باشیم و با نصرت الهی تمام توطئه‌های دشمن را از میان ببریم.

حجت‌الاسلام باوقار با بیان اینکه اگر ایمان به خدا داشته باشیم توطئه جریان نفاق نابود خواهد شد، ادامه داد: در جبهه سیدالشهدا مالامال از امید شاهد بودیم که به تعبیری دیگر اگر واقعه کربلا با دقت نگاه کنیم کربلا آوردگاه دو جبهه یاس و امید است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای دیدار رهبر حکیم انقلاب اسلامی با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نکته‌ای اشاره کردند و بشارت دادند ما از شیب تند گذرانده کرده‌ایم و در قله‌های پیروزی قرار گرفته‌ایم و اکنون وقت امید و نشاط است.

خطیب جمعه شهرستان در خصوص حضور رئیس جمهور کشورمان در کشور آفریقای جنوبی و عضویت در گروه سران بریکس گفت: این گروه از کشورهای قدرتمند اقتصادی نو ظهور هستند با این قدرت می‌توان به کاهش وابستگی به کشورهای اروپایی و آفریقایی و افزایش همکاری ارزی بین بانکی و تجاری بین این کشورها را شاهد بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا