شهرستان ها

کارگاه‌های آموزشی «بایسته‌های ایران قوی» برگزار می‌شود

اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: در راستای جریان روشنگری «جهاد تبیین» برای نسل جوان، کارگاه‌های آموزشی «بایسته‌های ایران قوی» برگزار می‌شود.

مصطفی آمون در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه جهاد تبیین جز اولویت‌های امروز جوانان است، اظهار کرد: جریان روشنگری «جهاد تبیین» برای نسل جوان جز اولویت‌های امروز بوده و سلسله کارگاه‌های «بایسته‌های ایران قوی» با این رویکرد تدوین شده است.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی «بایسته‌های ایران قوی» با حضور طلاب، فعالان کانون‌های مساجد و مربیان طرح تربیتی چهره به چهره در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد و بازتاب بسیار خوبی در بین فعالان کانون‌های مساجد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل گفت: این مراسم فرهنگی همراه با رونمایی از کتاب «بایسته‌های ایران قوی» به همت اعضای کانون فرهنگی، هنری آیت‌الله مروج (ره) بود و استاد محمد رضا بابایی کهن به محورهای مسئله «جهاد تبیین» و معرفی بایسته‌های ایران قوی پرداخت.

آمون افزود: «جهاد تبیین» مهمترین ابزار روشنگری برای کنشگران فرهنگی است که می‌تواند به آگاهی‌بخشی در همه بخش‌های جامعه منجر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رسانه‌های معاند در سال‌های اخیر تلاش می‌کنند تا با زیر سؤال بردن دستاوردهای علمی و فناوری انقلاب اسلامی، ناامیدی را در جامعه القا کنند و این برنامه‌های فرهنگی می‌تواند توطئه شوم دشمنان را خنثی کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل اضافه کرد: رویه حاضر در رسانه‌های منافقین و معاند نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی‌های آنها برای توطئه شوم ایجاد اغتشاش از پیش طراحی شده است اما مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه این نقشه پلید را برملا کردند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا