شهرستان ها

کارگاه افزایش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار در کامیاران

کامیاران- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران از برگزاری کارگاه افزایش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار در کامیاران خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: درصد قابل توجهی از خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) زنان سرپرست خانوار هستند و باید برای توانمندسازی این بانوان تلاش جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی با همکاری کمیته امداد شهرستان برنامه‌های مناسبی را برای زنان سرپرست خانواده در نظر گرفته است، افزود: این برنامه‌ها شامل برگزاری کارگاه‌هایی است که برای افزایش مهارت و بالا رفتن سطح آگاهی زنان سرپرست برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران برگزاری کارگاه‌های آموزشی را برای زنان سرپرست خانواده بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بالا رفتن توانایی مهارتی در این قشر موجب هدایت بهتر خانواده‌ها می‌شود.

وی درباره مباحث ارائه شده در کارگاه‌ها عنوان کرد: نحوه تربیت فرزند، ازدواج موفق و نحوه مدیریت اقتصادی از جمله مباحث مطرح شده در کارگاه‌های آموزشی است.

دهقانی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی دختران بازمانده از تحصیل که در سن ازدواج قرار دارند پرداخت و بیان کرد: در این کارگاه آموزشی برای این قشر نحوه تشکیل زندگی مشترک و معیارهای ازدواج صحیح و موفق بیان می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا