شهرستان ها

کارگاه تعمیر وسایل سرمایشی نیازمندان در اهواز راه اندازی شد

اهواز- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه غرب اهواز از راه اندازی کارگاه تعمیر وسایل سرمایشی با هدف کمک به اقشار کم‌برخوردار در غرب این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین نیسی زاده بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: کارگاه تعمیر وسایل سرمایشی در غرب اهواز به همت سازمان بسیج سازندگی، قرارگاه سازندگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) غرب اهواز، سازمان فنی و حرفه‌ای، فرمانداری و گروه‌های جهادی این منطقه، برای کمک به معیشت اقشار کم برخوردار به ویژه مددجویان کمیته امداد، مددجویان بهزیستی در مناطق غرب در مرکز فنی و حرفه‌ای منطقه عین ۲ اهواز افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این خدمت در قالب پویش «نسیم رضوان» به مناطق غرب اهواز و خانواده‌های کم‌برخوردار توسط گروه‌های جهادی ارائه می‌شود، افزود: خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در زمینه تعمیر وسایل سرمایشی تا پایان تابستان امسال ادامه خواهد داشت.

سرهنگ نیسی زاده اظهار کرد: گروه‌های جهادی این منطقه پیش از این در ایام کرونا، آب‌گرفتگی و سایر نیازهای اقشار کم برخوردار در طول سال با تمام ظرفیت پای کار بودند و این خدمت‌رسانی برای کمک به مردم همچنان ادامه خواهد داشت.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا