شهرستان ها

کارگران عیار شناسان خوبی هستند و کار و خدمت را می شناسند



استاندار لرستان با اشاره به نقش کارگران در رونق اقتصادی گفت: کارگران عیار شناسان خوبی هستند و کار و خدمت را می شناسند.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز شنبه – بیستم آبان ماه – در نشست با تشکل‌های کارگری استان با اشاره به اینکه اقدامات کارگران در جامعه دارای ارزش‌ بسیاری است، اظهار داشت: نقش کارگران در تمامی مجامع و ادیان مورد توجه قرار گرفته است تا جایی که زحمات کارگران توسط رسول اکرم (ص) والا انگاشته می‌شد.

وی جایگاه کارگران در کشور را دارای اهمیت عنوان کرد و افزود: بخشی از رونق اقتصادی و مهار تورم به تلاش بی وقفه این قشر بستگی دارد از طرفی شهدای بسیاری به نظام تقدیم شده و احساس مسوولیت این قشر همواره قابل تقدیر است.

استاندار لرستان ادامه داد: مشکلات کاری و معیشت کارگران بسیار زیاد است که باید به آن توجه شود و اگر شبانه روزی برای برطرف کردن مشکلات این قشر تلاش کنیم بازهم کافی نیست چرا که کارگران با اقدامات هوشمندانه خود همواره حامی نظام می‌باشند.

زیویار با بیان اینکه تلاش کارگران در تعامل با دولت و ملت است تصریح کرد: تعداد واحدهای راکد و نیمه تعطیل در استان بسیار اما اقدامات خوبی برای احیای آنها انجام شده ولی در مجموع طی سالیان گذشته در واگذاری‌ها توجه نشده است.

وی گفت: شرکت پارسیلون خرم‌آباد برای واگذاری آماده است اما در قیمت گذاری شهریور ماه امسال استقبال نشد و باید دوباره بررسی شود.

استاندار لرستان افزود: در طول ۲ سال گذشته واحدهای بسیاری در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت لرستان فعال شد و از این پس نیز باید تلاش کنیم مشکلات برطرف شود تا واحدهای بیشتری به چرخه تولید بازگردد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات اسفند ماه امسال اظهار کرد: این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری است بنابراین باید ظرفیت‌های لازم مورد استفاده قرار گیرد و جامعه کارگری هم در این عرصه مهم مشارکت داشته باشد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا