شهرستان ها

کارگروهی برای توسعه مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار خوزستان فعال شود

اهواز- استاندار خوزستان بر فعال‌سازی کارگروه در راستای توسعه مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار تاکید کرد و گفت: توسعه در خوزستان باید همه جانبه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان عصر امروز سه شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان خوزستان، به میزان پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای مرتبط با شهرستان اندیکا اشاره کرد و افزود: برخی از طرح‌های توسعه‌ای خوزستان مصوب و اجرایی شدند و برخی دیگر در شرف اجرا هستند؛ موانع اجرای سایر طرح‌های باقی‌مانده نیز باید احصا شود.

وی با تاکید بر ضرورت ترسیم برنامه جامع توسعه متوازن در خوزستان بیان کرد: توجه به مناطق کمتر توسعه یافته در این استان اهمیت ویژه‌ای دارد؛ بنابراین باید برنامه جامعی صورت گیرد تا توسعه متوازن را در استان داشته باشیم و مشکلات مناطق مختلف احصا و مطالبات مردمی محقق شود.

استاندار خوزستان با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی دولت سیزدهم عنوان کرد: دولت سیزدهم از زمان ورود تلاش‌های بسیاری داشته و در یکسال اخیر خدمات بسیار خوبی ارائه شده است.

خلیلیان بر فعال‌سازی کارگروه در راستای توسعه مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار تاکید کرد و گفت: توسعه در خوزستان باید همه جانبه باشد؛ لذا توجه به مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست طرح توسعه شهرستان اندیکا و طرح‌های پیشنهادی آن در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… ذیل مصوبات سفر رئیس جمهور مطرح شد.

همچنین طرح جامع تفضیلی صالح شهر در این نشست بررسی شد.

٢ هزار و ٣٨۴ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور به طرح توسعه اندیکا اختصاص یافت.

در ادامه این نشست ١۵ طرح مختلف خدماتی، گردشگری و کشاورزی در راستای افزایش تولید بررسی و تصویب شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا