شهرستان ها

کارگروه زنان اجلاسیه شهدای میامی تشکیل شد

میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه اجلاسیه شهدای شهرستان دارای کارگروه های مختلفی است که زنان و خانواده در زمره آنها خواهد بود، گفت:توجه به مسئله حجاب مهمترین رویکرد این کارگروه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری پیش از ظهر پنجشنبه در نشست مشورتی اعضای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای بخش مرکزی میامی به میزبانی فرمانداری، از برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان به مثابه مهمترین رویداد فرهنگی سال یاد کرد و بیان داشت: میامی نخستین شهرستان است که میزبان اجلاسیه های شهرستانی شهدای استان سمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجلاسیه شهدای شهرستان دارای کارگروه‌های مختلفی است که زنان و خانواده در زمره آنها است، گفت: توجه به مسئله حجاب و عفاف، سیره شهدا، استخراج موضوعات راهبردی حجاب و وصیت نامه شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی با مشارکت بانوان مهمترین رویکرد این کارگروه خواهد بود.

فرماندار میامی با بیان اینکه دهیاری‌ها و بخشداری‌ها با کارگروه‌های اجلاسیه شهدای شهرستان همکاری لازم را داشته باشند، ابراز کرد: اجلاسیه شهدای شهرستان میامی روزهای سی و یکم مردادماه، اول و دوم شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و برنامه‌های خوبی به خصوص در زمینه تبیین سیره شهدا پیشنهاد شده است.

آشوری با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های شهرستان برای اجلاسیه کمک گرفته خواهد شد، افزود: دستگاه‌های اجرایی در اجلاسیه شهدا غرفه‌هایی را برای معرفی شهدای منصوب به ارگان‌ها خواهند داشت همچنین در طول اجلاسیه هر شب به شهدای یکی از بخش‌های سه گانه شهرستان میامی پرداخته خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری انتخابات در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: دهیاران و بخشداران تلاش داشته باشند که انتخابات را هر چه باشکوه‌تر در سلامت کامل و امانت داری برگزار کنیم.

فرماندار میامی در دیگر بخش سخنان خود خواستار اجرای برنامه‌های مقابله با مهاجرت روستاییان شد و گفت: نوع مطالبه گری در شهرستان باید تغییر کند و به سمتی حرکت کنیم که با همگرایی شاهد یک طرح برای هر روستا داشته باشیم تا شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

آشوری با بیان اینکه جهاد تبیین، توسط دهیاران و اعضای شورای اسلامی در دستور کار قرار گیرد، بیان کرد: امید آفرینی در مردم با ابراز دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان مصداق جهاد تبیین است ما اعتقاد داریم که اگر امید آفرینی داشته باشیم، رشد روستا را به همراه خواهد داشت.

به گزارش مهر، اجلاسیه بزرگ شهدای استان سمنان بهار سال آتی برگزار می‌شود اما قبل از آن کنگره‌های شهرستانی شهدای استان برگزار خواهد شد که میامی نخستین میزبان است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا