شهرستان ها

کار رسانه تراز انقلاب فعالیتی حسینی و زینبی است

قزوین- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین گفت: کار رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی فعالیتی حسینی و زینبی است و باید در فعالیت خود جانب صداقت و عدالت و مطالبه گری را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی معبودی در دیدار با تحریریه خبرگزاری مهر که همزمان با هفته خبرنگار انجام شد اظهار کرد: کار رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی فعالیتی حسینی و زینبی است و باید در فعالیت خود جانب صداقت و عدالت و مطالبه گری را رعایت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: امیدواریم که رسانه‌ها همواره حامل اخبار مثبت باشند و اگر از اتفاق سخت و یا بدی سخن می‌گویند جانب این اتفاق به سوی استکبار جهانی باشد.

وی بیان کرد: خبرگزاری مهر در استان قزوین و در سطح کشور جز خبرگزاری‌های صادق و مرجعی است که همواره خوشنام بوده و ما امیدواریم با همت اعضای این خبرگزاری در استان روند و همین رویه ادامه دار باشد.

حجت الاسلام معبودی در خاتمه با تقدیر از فعالیت انقلابی خبرگزاری مهر یادآور شد: رسالت رسانه‌های انقلابی در دوره‌ای که جنگ رسانه‌ای تعیین می‌کند کفه ترازو به سوی کدام جبهه سنگین‌تر باشد بسیار حائز اهمیت است لذا در این زمانه امیدواریم خبرگزاری مهر بتواند با تلاش مضاعف انجام وظیفه نماید.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا