شهرستان ها

کتاب پیام لاله‌ها در اردکان رونمایی شد

یزد- کتاب پیام لاله‌ها در حاشیه جشنواره ملی ایثار در اردکان با حضور معاون استاندار و مدیرکل ارشاد و جمعی از هنرمندان استان یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار اردکان در جمع هنرمندان شرکت کننده در جشنواره تئاتر ایثار اظهار داشت داشت: اردکان افتخار میزبانی ۲۷۰ نفر از هنرمندان سراسر کشور را دارد همچنین ۴۷۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

حسین سبزواری، محل برگزاری آیین افتتاحیه جشنواره را یکی از مکان های اثر گذار در دوران انقلاب برشمرد و اظهار داشت: این مکان فضای خاصی است که هم اکنون رنگ خدایی به خود گرفته و قداست این مکان با برگزاری جشنواره ایثار دوچندان شده است.

شرکت ۲۰۰ هنرمند تئاتر از استان‌های مختلف در جشنواره تئاتر ایثار اردکان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این مراسم از آغاز به کار جشنواره ملی تئاتر ایثار در دو بخش صحنه‌ ای و خیابانی به میزبانی شهرستان اردکان خبر داد و تصریح کرد: در این جشنواره افزون بر ۲۰۰ هنرمند تئاتر از استان‌های مختلف شرکت خواهند کرد.

احسان عابدی با اشاره به موضوعات آثار نمایشی این جشنواره درباره فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده شهدا، مدافعان حرم و مدافعان امنیت عنوان کرد: به برکت برگزاری این جشنواره و با همت شورای شهر و شهرداری اردکان، دو سالن پلاتوی تئاتر در این شهر ایجاد و تجهیز شده و با حمایت مجتمع چادرملو، سالن فرهنگ اداره ارشاد تجهیز و به روزرسانی شده است.

در این آیین از کتاب پیام لاله ها مشتمل بر ۳۶۵ وصیت نامه شهدای شهرستان اردکان به کوشش جواد کمالی رونمایی شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا