شهرستان ها

کسری برق شهرک های صنعتی تا ۲ سال آینده تامین می شود

پیشوا- معاون وزیر صمت با اشاره به سفرهای دولت به استان های کشور گفت: طی این مدت ۱۶۵ مصوبه در حوزه برق صادر شده و باید اعلام کنیم که طی دو سال آینده کسری برق شهرک های صنعتی تامین می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رسولیان پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی پیشوا، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در تلاش هستیم که راهکارهای مناسبی جهت واحدهای تولیدی که می‌خواهند از رکود خارج شوند ارائه دهیم اظهار داشت: دولت در دور اول سفرهایی که به استان‌ها و شهرستان‌ها داشته مصوبات خوبی در حوزه صنعت و پست‌های برق داشته است.

وی با بیان اینکه حاصل مصوبات سفرهای شهرستان دولت ۱۶۵ مورد بوده است گفت: امیدوار هستیم که بتوانیم کسری برق ضروری را در مناطق صنعتی ظرف مدت دو سال رفع و برق مورد نیاز شهرک‌های صنعتی کشور را تأمین کنیم.

معاون وزیر صمت در ادامه عنوان داشت: یکی از مشکلات ما در شهرک‌های صنعتی تأمین آب و استفاده از پساب شهری در استان تهران است، پساب شهری در حال حاضر خریداری شده و بعد از تسویه به شهرک‌های صنعتی انتقال داده می‌شود و در سایر نقاط کشور واحدهای صنعتی نیازمند تأمین آب پایدار هستند که شناسایی شده و با هماهنگی‌های خوبی که با وزارت نیرو انجام گرفته تا حدود زیادی مشکل آب رفع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بیان داشت: موضوع مهم و اساسی در شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک و بزرگ تأمین زیرساخت‌ها است و در حال حاضر برای ساخت ۹۳ پست برق با وزارت نیرو مشارکت انجام شده است و پیشرفت‌های مناسبی داشته است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا