شهرستان ها

کشف بیش از یک تن موادمخدر در مرزهای هرمزگان

بندرعباس – فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف بیش ازیک تن مواد مخدر در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهادر اسماعیلی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تدابیر فرمانده کل فراجا و فرمانده مرزبانی فراجا وحمایت قاطع دستگاه قضایی مبنی بر برخورد سخت با هرگونه قاچاق موادمخدر و مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان استان در پایگاه دریابانی بندرلنگه و جاسک طی دو عملیات جداگانه، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر مرزهای دریایی استان، موفق شدند بیش از یک تن موادمخدر را کشف کنند.

سردار اسماعیلی افزود: مرزبانان در این مدت کوتاه موفق شدند با انهدام و متلاشی نمودن ۲ باند از سوداگران مرگ در مرزهای استان، با توقیف ۲ فروند شناور و یک دستگاه موتور سیکلت، یک تن و ۶۰ کیلوگرم موادمخدر را کشف و ضبط کنند.

این مقام ارشد مرزبانی استان هرمزگان اذعان داشت: با اشاره به دستگیری ۳ نفر قاچاقچی مأموران در بازرسی از منطقه مقدار یک تن و ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر ازنوع تریاک کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم و خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت مرزبانان در جای جای نقاط استان، در حوزه ساحل و دریا و افزایش ضریب هوشیاری مرزبانان در شناسایی و کشف جرائم، از این پس مجرمان بویژه سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با مجرمان برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا