شهرستان ها

کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم بدلیجات قاچاق در مشهد



معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بیش از ۷۰ کیلوگرم زیورآلات و بدلیجات قاچاق در مشهد کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، بخشعلی بیاتی قله‌زو افزود: در اقدامی مشترک بازرسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان و پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی از فعالیت یک مجموعه قاچاق بدلیجات با بهره گیری از شیوه های اطلاعاتی مطلع شده و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی قضایی ضمن شناسایی محل دپو و نگهداری بدلیجات قاچاق، گروهی به محل اعزام شدند و در بازرسی از محل تعداد ۷۰ کیلوگرم زیورآلات و بدلیجات قاچاق را کشف کردند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ارزش تقریبی این زیورآلات و بدلیجات بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، این اقلام به اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان منتقل و پرونده تخلف برای مالکین آنها تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی ارسال شد.

بیاتی قله زو از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده و اطلاع از مراکز نگهداری کالای قاچاق و یا هر نوع تخلف اقتصادی موارد را از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی کرده تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا