شهرستان ها

کشف بیش از 9 کیلو تریاک از زاپاس پراید

asdasd


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در پی عملیات مشترک با پلیس گیلان از کشف مقدار 9 کیلو و 710 گرم تریاک از زاپاس سواری پراید خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ بابائی، امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی هم افزایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با پلیس گیلان، انتقال مواد مخدر از جنوب کشور در محورهای مواصلاتی استان محرز و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان، افزود: در این راستا با تشکیل 4 اکیپ عملیاتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پایش خودروهای عبوری در محور زنجان – قزوین به صورت نامحسوس انجام شد.

سرهنگ بابائی، ادامه داد: با تلاش ماموران یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو پارس متعلق به قاچاقچیان مواد توقیف که در بازرسی از خودرو پراید مقدار 9 کیلو و710 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از زاپاس خودرو کشف گردید که از این مقدار قدرالسهم پلیس زنجان 4 کیلو و 855 گرم ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در پایان، تصریح کرد: با دستور مقام قضائی دو نفر قاچاقچی مواد  روانه زندان شده و هر دو خودرو متعلق به سوداگران مرگ به پارکینگ منتقل شد.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا