شهرستان ها

کشف شبکه ضدامنیتی دربابلسر/اخبارجدید ازشهادت آیت‌الله منتشرمی‌شود

بابلسر- فرمانده سپاه بابلسر از شناسایی یک شبکه ضد امنیتی در شهرستان خبر داد وگفت: تمامی اقدامات این شبکه ضد امنیتی بود و افراد و لیدرهایی که دستگیر شدند، در واقع طعمه ضد انقلاب شده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی بازوند صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شناسایی یک شبکه ضد امنیتی در شهرستان افزود: افراد و لیدرهایی که در این شبکه دستگیر شده به نوعی طعمه ضد انقلاب و منافقین شده بودند.

وی افزود: به زودی در مقیاس بزرگ‌تر و استانی نیز این شبکه متلاشی و خبرهای به مردم شریف منطقه و استان اعلام می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان این که با انجام عملیات تعقیب و مراقبت و بهره گیری از تجهیزات مدرن توانستیم شبکه را شناسایی کنیم، افزود: به زودی جزئیات آن اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و مبارزه با فساد اقتصادی افزود: در این راستا سامانه‌ای در سپاه شهرستان با عنوان راصد یک راه اندازی شد که در آن مردم می‌توانند گزارش‌های فساد مردمی را از دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف اطلاع رسانی کنند.

فرمانده سپاه بابلسر خواستار همکاری مردم برای ارسال گزارش‌های فساد در دستگاه‌ها و یا بخش‌های مختلف شد و گفت: مردم می‌توانند مستندات مربوط به فساد را در این سامانه بارگذاری کنند و امروز این سامانه رونمایی می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر گفت: با همکاری مردم و ارائه اسناد مورد نیاز با انواع فساد اعم از اختلاس، رشوه و پولشویی و غیره در دستگاه‌های دولتی و خصوصی برخورد می‌شود و هیچکس در امان نخواهد بود.

فرمانده سپاه بابلسر یادآور شد: همچنین در قوانین جدید و مصوبه مجلس، افراد و مردمی که گزارش فساد را به دستگاه‌های امنیتی اعلام می‌کنند مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

فرمانده سپاه بابلسر با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی گفت: به زودی جزئیاتی از این حادثه ناگوار توسط فرمانداری و معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران اطلاع رسانی می‌شود و مسئله خصومت شخصی یا آنچه که رسانه‌های بیگانه و معاند مطرح کرده‌اند، نبود.

وی افزود: جزئیات این اقدام مذبوحانه به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا