شهرستان ها

کشف ۱۰ هزار ثوب البسه در اردبیل

اردبیل- رییس پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل از کشف ۱۰ هزار و ۶۵۸ ثوب البسه در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ترابی عصر پنجشنبه در جلسه مبارزه با کالای قاچاق و ارز در اردبیل اظهار کرد: در قالب البسه کشف شده قاچاق یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.

وی تصریح کرد: برای مقابله با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان فعالیت‌های گسترده‌ای را در رصد و پایش مسائل قاچاق انجام می‌دهد که در این بررسی‌ها به یک تیم قاچاق در قالب شرکتی پی برده و با رصد موضوع نسبت به کشف انبارهای بسته‌بندی کالاهای قاچاق اقدام کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل گفت: در این کارگاه البسه قاچاق با بسته‌بندی‌های مختلف به بازار عرضه می‌شد که با شناسایی افراد دخیل در این حوزه سعی شده تا جلوی ورود این کالاها به بازار و عرضه گرفته شود.

ترابی افزود: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده ۶۰ میلیارد ریال بوده که با جمع‌بندی، پرونده در اختیار تعزیرات حکومتی و مراجع قضائی قرار گرفته است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل بیان کرد: تلاش ما بر این است تا در ورودی و خروجی استان به دقت موضوع قاچاق کالا را مورد رصد و پایش قرار دهیم که در نیمه اول امسال بیشترین کالاهای قاچاق در حوزه البسه و مواد دخانی بوده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا