شهرستان ها

کشف ۹۰۰ قطعه مرغ زنده از یک مرغداری زیرزمینی در مراغه

تبریز-فرمانده انتظامی مراغه به کشف ۹۰۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوز از یک مرغداری غیرمجاز اشاره و بیان کرد: ارزش این میزان مرغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ توحید فارسی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال و نگهداری غیرمجاز مرغ زنده به یک مرغداری در حاشیه شهر، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: این مرغداری پس از شناسایی و اخذ دستور قضائی مورد بازرسی قرار گرفت و وجود مرغ زنده فاقد مدارک و مجوز قانونی در آن محرز، و پس از جمع‌آوری مرغ‌ها پلمب شد.

وی به دستگیر شدن یک نفر در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

به گفته فرمانده انتظامی مراغه این مرغ‌ها پس از تأیید سلامت و بهداشت و با دستور تعزیرات حکومتی به کشتارگاه انتقال یافت تا در جهت رفاه حال شهروندان و در داخل شبکه شهرستان توزیع شود.

سرهنگ فارسی تصریح کرد: برخورد قانونی و قاطعانه با قاچاق و توزیع خارج از شبکه و بدون مجوز طیور با جدیت تمام در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا