شهرستان ها

کلاله بیشترین سهم اقامت در بوم‌گردی‌های گلستان

گرگان- سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: در طرح نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی کلاله با ثبت بیش از ۱۵ هزار اقامت، بیشترین سهم اقامت نوروزی گلستان را داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود زیارتی شامگاه پنج شنبه با تشریح آخرین آمار تجمیعی گردشگران نوروزی ۱۴۰۲ در شهرستان کلاله، در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین سال جاری تعداد ۶۱ هزار و ۶۲۲ نفر-شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری شهرستان کلاله به ثبت رسید.

مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با اشاره به این‌که در این مدت ۴۴ هزار و ۸۳۵ نفر-شب در مراکز اقامتی رسمی شهرستان اسکان داشتند، یادآور شد: در طول ایام نوروز سال جاری تعداد ۳۳ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان کلاله به مسافران و گردشگران ارائه خدمات کردند.

وی بیان کرد: در مدت طرح نوروزی تعداد ۱۵ هزار و ۷۶۳ نفر-شب اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهرستان به ثبت رسید که در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان، بیشترین سهم اقامت در بوم‌گردی‌ها برای شهرستان کلاله به ثبت رسید.

ثبت افزون بر ۳۴۱ هزار بازدید نوروزی از جاذبه‌های کلاله

زیارتی بیان کرد: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین‌ماه سال جاری همچنین هشت هزار و ۷۷۲ نفر اقامتگاه‌های غیررسمی و هشت هزار و ۱۵ نفر نیز اقامتگاه‌های اضطراری شهرستان کلاله را برای اقامت انتخاب کردند.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان در ادامه با اشاره به آمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های شهرستان کلاله در ایام سفرهای نوروزی، گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین ۳۴۱ هزار و ۷۷۲ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی شهرستان کلاله به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: در این مدت همچنین در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان کلاله، تعداد ۱۶۳ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی سطح شهرستان توسط کارشناسان گردشگری اجرایی شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا