شهرستان ها

کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه پرورش ماهیان سردآبی در شهرستان کوثر

کوثر- مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، بزرگترین پروژه پرورش ماهیان سردآبی در شهرستان کوثر با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله‌بخش عصر یکشنبه در آئین کلنگ‌زنی مزرعه پرورش ماهیان سردآبی در شهرستان کوثر اظهار کرد: همزمان با چهارمین روز از هفته دولت بزرگترین مزرعه پرورش ماهیان سردآبی در شهرستان کوثر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم و مناسب برای تبیین دستاوردهای دولت و خدمتگزاران مردم است، تصریح کرد: در هفته دولت در شهرستان کوثر بزرگترین واحد پرورش ماهی آن شهرستان و در مشگین‌شهر بزرگترین واحد پرورش ماهی استان کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیرکل شیلات استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از پروژه شهرستان کوثر، برای ۱۵ نفر اشتغال ایجاد شده و ظرفیت تولید شهرستان به میزان ۵۰ تن افزایش پیدا خواهد کرد.

اله‌بخش افزود: شهرستان کوثر به لحاظ اقلیم آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی برای پرورش ماهیان سردآبی و خاویاری جز مناسب‌ترین مناطق استان بوده و می‌توان با هدایت سرمایه‌گذاران به این شهرستان، برای تولید این محصولات مهم چشم‌انداز روشنی متصور شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا