شهرستان ها

کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی در جهرم

جهرم-با حضور استاندار فارس در شهرستان جهرم چند پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان سفر یک روزه استاندار فارس به شهرستان جهرم که ظهر چهارشنبه انجام شد، زمین چمن مصنوعی شهر قطب آباد بخش کردیان شهرستان جهرم افتتاح شد.

این زمین چمن دارای تمام استانداردهای لازم بوده و با اعتباری حدود پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت و ورزش و جوانان افتتاح و بهره برداری رسید.

همچنین با حضور استاندار فارس مسائل و مشکلات ناحیه صنعتی کوثر جهرم بررسی شد.

در این بازدید مسائل و مشکلات این ناحیه صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و استاندار فارس برای حل آن دستورات لازم را صادر کرد.

در ناحیه صنعتی کوثر جهرم که ۶۳ هکتار مساحت دارد، تاکنون ۲۹ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده است.

استاندار فارس در ادامه سفر خود به شهرستان جهرم از نیروگاه سیکل ترکیبی این شهرستان بازدید و مسائل و مشکلات نیروگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این نیروگاه با ظرفیت اسمی ۱۴۴۰ مگاوات در کیلومتر ۲۷ جاده جهرم به شیراز واقع شده که شامل ۶ واحد گازی V۹۴-۲ هریک به ظرفیت ۱۵۹ مگاوات است که در حال حاضر همه آنها در حال بهره برداری بوده و سه واحد بخار هریک به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات می‌باشد.

مشکل روشنایی و سیستم سرمایشی و گرمایشی سالن ورزشی چند منظوره حیدرآباد جهرم نیز در این سفر مورد بررسی قرار گرفت و به دستور استاندار فارس مشکل روشنایی و سیستم سرمایشی و گرمایشی این مجموعه به زودی حل می‌شود.

همچنین در جریان این سفر کلنگ فاز دوم خوابگاه متاهلی دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز به زمین زده شد.

مدیران کل راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، شرکت گاز، آلفا، شهرک‌های صنعتی، توزیع برق، محیط زیست، دامپزشکی، منابع طبیعی و آبخیزداری، آموزش و پرورش، هلال احمر، کتابخانه های عمومی استان فارس، استاندار فارس را در این سفر همراهی می‌کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا