شهرستان ها

کمبود پارکینگ شهری در اردبیل/مرکز کنترل ترافیک در حال تکمیل است

اردبیل-فرماندار شهرستان اردبیل گفت: اولویت اساسی برای کاهش ترافیک راه اندازی مرکز کنترل ترافیک در شهر اردبیل بوده که این مرکز در حال تکمیل شدن است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان اردبیل کنترل هوشمند ترافیک را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: اولویت اساسی برای کاهش ترافیک راه اندازی مرکز کنترل ترافیک در شهر اردبیل است که این مرکز در حال تکمیل شدن است.

وی افزود: برای کاهش و مدیریت ترافیک باید برنامه‌ریزی اساسی در راستای ساماندهی سرویس مدارس و فرهنگ رانندگی انجام شود که این امر نیازمند همت همگانی است.

فرماندار شهرستان اردبیل ادامه داد: باتوجه به اینکه مطب پزشکان در مرکز شهر اردبیل باعث افزایش ترافیک شده است انتقال این مطب‌ها به ساختمان‌های پزشکان اقصی نقاط شهر می‌تواند در راستای کاهش ترافیک موثر باشد.

اعتماداعجازی بر توسعه پارکینگ در شهر اردبیل تاکید کرد و گفت: برای توسعه و ایجاد پارکینک در شهر اردبیل استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در مبنای کار است که در این زمینه فراخوان هم داده شده و حمایت همه جانبه نیز از این سرمایه‌گذاران انجام می شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا