شهرستان ها

کمک خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در رودبار

کرمان – رئیس دادگستری شهرستان رودبارجنوب از کمک سه میلیارد و یکصد میلیون ریالی خیرین برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومان مالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرجام طاهری ظهر دوشنبه در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی شهرستان رودبار جنوب که با حضور مسئولین و خیرینی از اقشار مختلف کشاورزان و اصناف و متنفذین محلی و سران طوایف برگزار شد، ضمن قدردانی از نیت خیر شرکت کنندگان در این مراسم اظهار داشت: ظرفیت مسئولیت اجتماعی جهت کمک نیازمندان در جامعه ما بالاست به گونه‌ای که در حوزه‌های مختلف نیازمندی‌های اجتماعی شاهد حضور پر شور خیرین هستیم.

این مقام قضائی با بیان اینکه محکومان مالی و مرتکبین جرایم غیرعمد در زندان‌ها چشم انتظار آزادی از طریق کمک‌های مالی خیرین هستند، گفت: این ظرفیت اجتماعی نشأت گرفته از باورهای دینی و مذهبی و اعتقادات اسلامی مردم است.

رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب اظهار داشت: زندانیان محکوم مالی چشم انتظار آزادی از طریق کمک‌های خیرخواهانه خیرین هستند و با توجه به کمک‌های صورت گرفته در سنوات قبل تعداد محکومین مالی رودبار جنوب کمتر از ۱۰ نفر است.

طاهری اظهار داشت: در کنار کمک‌های مردمی برای رهایی زندانیان مالی از ظرفیت‌های قانونی کسب رضایت و گذشت شکات، تقسیط بدهی و ایجاد اشتغال زندانیان با همکاری زندان‌ها نیز استفاده می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۱۵ نفر از خیرین شهرستان رودبارجنوب که در سنوات گذشته بیشترین همکاری را در حوزه آزادی محکومین مالی با ستاد دیه داشته اند، با اعطا لوح تقدیر شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا