شهرستان ها

کمک دیوان محاسبات موجب ماندگاری پزشکان متخصص در خراسان شمالی شد

بجنورد_ مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: شرایط ماندگاری پزشکان متخصص و فوق تخصص در مناطق مختلف استان محروم خراسان شمالی با مساعدت و ارائه راهکارهای قانونی، فراهم شد.

مهدی زهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سلامت مردم و موضوعات مرتبط به آن، خط قرمز همه دستگاه‌های اداری و اجرایی است و باید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نشود.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی با اشاره به موضوع جانمایی بیمارستان زنان و زایمان در مرکز استان گفت: دیوان محاسبات در این زمینه مطالعات و بررسی‌های دقیق کارشناسی را در حوزه اعتبارات انجام داده و در صورت تحقق و تخصیص اعتبار مورد نیاز این طرح، اگر ترک فعلی از سوی مدیران استان در راستای عدم ساخت این بیمارستان یا تخصیص زمین باشد حتماً ورود نظارتی و بازدارنده خواهیم داشت.

وی همدلی همه مجموعه‌ها را مهم‌ترین رکن پیشرفت استان دانشت و گفت: اعتبارات خراسان شمالی در بخش‌های مختلف از استان‌های هم سطح و هم تراز بسیار کمتر است و مدیران باید به دنبال اعتبارات ملی باشند.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: هم اکنون بیش از ۵۳ پروژه کوچک و بزرگ در مجموعه بهداشت و درمان استان در حال ساخت و یا بهره برداری است که این نوید ارتقای خدمات درمانی در استان را می‌دهد.

وی با اشاره به نقش نظارتی و ارشادی دیوان محاسبات به عنوان نهاد نظارتی اظهار داشت: در سال گذشته مجموعه اقدامات دیوان محاسبات موجب تأمین مالی حقوق و دستمزد پزشکان متخصص و فوق تخصص در استان و ماندگاری و خدمت آنان در این منطقه شد و این یک گام مهم در راستای عدالت درمانی است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا