شهرستان ها

کمک ۱۲ میلیاردی مردم اقبالیه به نیازمندان

در سال گذشته صورت گرفت؛

رئیس کمیته امداد اقبالیه گفت: در سال گذشته مردم نیکوکار با کمک‌های مختلف خود بیش از ۱۲ میلیارد و ۲۰۳ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان اقبالیه کمک کرده‌اند.


به گزارش ایلنا، سید مرتضی دهقانی محمدآبادی گفت: بیش از ۵۷ میلیون تومان کمک مردمی برای تأمین معیشت نیازمندان و بیش از ۲۴ میلیون تومان کمک مردمی در طرح شفاء برای درمان بیماران نیازمندان جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد اداره اقبالیه اضافه کرد: همچنین بیش از ۵۴۸ میلیون تومان کمک مردمی در طرح کوثر برای تأمین جهیزیه نیازمندان، بیش از یک میلیارد و ۵۴۳ میلیون تومان مشارکت مردمی در جشن نیکوکاری و بیش از ۷۱۷ میلیون تومان مشارکت مردم در جشن عاطفه ها را شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: در این مدت بیش از ۴۶۷ میلیون تومان کمک مردمی در طرح احسان حسینی، بیش از ۵۷۵ میلیون تومان کمک مردمی در طرح نذر قربانی و بیش از ۶۵۸ میلیون تومان مشارکت مردمی در اطعام و افطاری داشته‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: در این مدت بیش از یک میلیارد و ۴۰۸ میلیون تومان مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام و بیش از یک میلیارد و ۶۹۵ میلیون تومان مشارکت مردمی در طرح اکرام محسنین برای حمایت از فرزندان معنوی را داشته‌ایم.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا