شهرستان ها

کمک ۴۵۰ میلیارد تومانی خیرین به مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان

زاهدان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از کمک ۴۵۰ میلیارد تومانی خیرین به مدرسه سازی در این استان خبر داد.

میثم لک زایی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: استان سیستان و بلوچستان در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کانون توجه خیرین نیک اندیش مدرسه ساز بوده و هست و از این بابت از خیرین تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: مجموع آورده خیرین در این حوزه در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۲۱۴ میلیارد تومان بوده که در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱، با گام های بلند خیرین به عدد ۴۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: دولت سیزدهم نیز نگاه ویژه ای به این استان داشته به طوری که در سال ۱۴۰۰، به حوزه فضای آموزشی استان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته و برای سال ۱۴۰۱ نیز مبلغ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده و تا امروز بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان از محل این ردیف اعتباری، تخصیص صورت گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه از محل این منابع در پایان آذرماه، تعداد هزار و ۱۷۸ کلاس درس برای استفاده دانش آموزان تحویل آموزش و پرورش استان شده، گفت: در حال حاضر، نزدیک به هزار و ۸۰۰ کلاس درس با همراهی نهادهای انقلابی و خیرین در دست احداث است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا