شهرستان ها

کمک 14 میلیاردی خیرین قزوین در طرح محسنین



معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در سه ماهه نخست سال جاری حامیان با واریزی کمک‌های مختلف به حساب فرزندان‌شان، بیش از ۱۴ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان کمک داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، همت امانی گفت: در طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین ۳۲ هزار و ۷۸۵ حامی به 7 هزار و ۶۷۸ فرزند تحت حمایت خود کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: کمک‌های حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان تحت حمایت‌شان واریز می‌شود؛ از این رو حامیان در مناسبت‌های مختلف مانند تولد، آغاز سال جدید، آغاز سال تحصیلی، شب یلدا و سایر موارد هم کمک‌هایی  را برای فرزندان تحت حمایت‌شان واریز می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این طرح میزان وجه واریزی حامیان چه به لحاظ زمانی و چه مقداری مشخص نیست و براساس نیت و توان مالی نیکوکار است؛ از این رو حامیان ممکن است در ماه‌های مختلف مبالغ یکسانی واریز نکنند و یا یک ماه واریزی نداشته باشند و در ماه دیگر مبلغی بیشتر واریز کنند.

این مسئول ادامه داد: در پایان سه ماهه نخست سال جاری میزان کمک حامیان به فرزندان تحت حمایت‌شان به طور متوسط بیش از ۱۴۸ هزار تومان و سرانه دریافتی فرزندان یتیم بیش از ۶۳۲ هزار تومان بوده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا