شهرستان ها

کنترل توزیع سوخت در سرپل ذهاب برای جلوگیری از فعالیت سودجویان

کرمانشاه- معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب از کنترل توزیع سوخت در سرپل ذهاب برای جلوگیری از فعالیت سودجویان خبر داد.

سیروس صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با شروع فصل سرما تقاضا برای سوخت در سرپل ذهاب افزایش یافته و مشکلاتی در زمینه قاچاق توسط کامیون داران در ۲ بازارچه مرزی پرویزخان و شیخ صله ایجاد شده است.

وی افزود: افرادی که در روستاها متقاضی نفت سفید هستند در صورت تأیید توسط بخشدار، دهیار و شوراهای اسلامی سهمیه دریافت می‌کنند و برای جلوگیری از قاچاق، سهمیه نفت سفید خانوارهایی که از نعمت گاز برخوردارند قطع می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سرپل ذهاب تصریح کرد: در داخل کشور هر لیتر نفت ۱۶۰ هزار تومان و در آن سوی مرز ۲ هزار و ۵۰۰ تومان قاچاق و خریدار دارد و موجب سو استفاده سودجویان شده است.

صادقی بیان کرد: در بحث بنزین متأسفانه با در دسترس بودن کارت بنزین به صورت آزاد در جایگاه‌های سوخت زمینه برای قاچاق این انرژی فراهم شده و باید کارت بنزین آزاد در جایگاه‌ها کنترل شده و در صورت لزوم جمع آوری شود.

وی ادامه داد: متأسفانه سال گذشته ۲ هزار رأس احشام از مرز غیرقانونی قاچاق شدند و برای جلوگیری از این موضوع پلاک کوبی و بیمه دام‌، جهاد کشاورزی و دامپزشکی و تیم‌نظارتی برای راست آزمایی دامپزشکی موظف هستند تمهیدات لازم به کار گیرند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا