شهرستان ها

کنترل فنی بیش از 300 ناوگان عمومی گلستان انجام شد

asdasd


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با اجرای طرح کنترل مبداء-مقصد ناوگان حمل ‌و نقل عمومی جاده‌ای از 24 اسفندماه گذشته تا دهم فروردین جاری،کنترل فنی بیش از 300 ناوگان عمومی استان در راستای ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی انجام شد.

به گزارش ایلنای گلستان، محسن عامریون با اشاره به اجرای طرح کنترل مبداء-مقصد ناوگان حمل ‌و نقل عمومی جاده‌ای در بیش از 300 ناوگان عمومی استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، اظهارداشت: با توجه به این که طرح کنترل و نظارت بر تردد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای با تاکید بر ناوگان اتوبوسی و مینی بوسی تاثیر قابل توجهی در افزایش ایمنی تردد ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای داشته است، به جهت ارتقای ایمنی تردد و بررسی وضعیت ایمنی ناوگان عمومی جاده ای در آستانه تعطیلات دور دوم سفرهای نوروزی تشدید می شود.

وی، نظارت عالیه و گسترده در سفرهای حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای را جزو برنامه‌ها و ماموریت‌های مهم اداره کل دانست و با تاکید بر رعایت کامل جوانب ایمنی توسط رانندگان، خواستار همکاری و تعامل حداکثری کاربران جاده ای با تیم های کنترل و نظارت راهداری و حمل ونقل جاده ای و پلیس راه در راستای اجرای این طرح شد.

به گفته عامریون، مهمترین اقداماتی که در این طرح انجام می شود شامل افزایش مدت زمان ارائه خدمات در مراکز معاینه فنی، پیاده‌سازی سامانه کنترل هوشمند و برخط مراکز معاینه فنی، کنترل تردد ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق سامانه های هوشمند جاده ای و  اجرای طرح کنترل مبداء-مقصد ناوگان عمومی در سطح شبکه راه های استان است که با نظارت و حضور مدیران و کارشناسان ستادی و شهرستانی اداره کل در سراسر استان در حال اجراست.

معاون حمل و نقل گلستان اضافه کرد: این طرح در محل گلوگاه‌های پرتردد ( پاسگاه های پلیس راه. پایانه ها و راهدارخانه ها ) و با همکاری پلیس راه و ادارات شهرستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به اجرا درآمده و در آن بر تجهیزات ایمنی خودرو، اسناد و مدارک راننده و ناوگان و همچنین سلامت فنی ناوگان وغیره تاکید می‌شود.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا