شهرستان ها

کنش‌گران فضای مجازی سیستان و بلوچستان پای کار انتخابات

زاهدان- ۱۴ روز تا برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری فرصت باقی مانده و این روزها، حال و هوای سیستان وبلوچستان هم مانند سایر نقاط کشور رنگ انتخاباتی به خود گرفته است.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: روزها در حالی از پی هم می‌گذرند که ۱۴ روز تا برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری فرصت باقی مانده و این روزها حال و هوای سیستان و بلوچستان هم مانند سایر نقاط کشور با راه اندازی ستادهای انتخاباتی و پویش‌های مجازی، رنگ و لعاب انتخاباتی به خود گرفته است.

پس از بررسی صلاحیت‌های ۸۰ داوطلب انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و اعلام تأیید صلاحیت شش تن از نامزدها از سوی وزارت کشور، شمارش معکوس برای ثبت برگ زرین دیگر در کارنامه افتخارات ملت ایران آغاز شد.

استان پهناور سیستان و بلوچستان هم مانند سایر نقاط کشور از کارناوال انتخاباتی در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری عقب نمانده و همزمان با اعلام رسمی نامزدها از سوی وزارت کشور، کوچه پس کوچه‌های این استان از شهرها تا روستاها همه رنگ انتخابات به خود گرفته است.

گواه این ادعا راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی، راه اندازی کمپین و پویش‌های مختلف در فضای مجازی و نظرسنجی‌های متفاوت است که باعث شده تنور انتخابات هرروز گرم‌تر شود.

در این بین اما، فعالان فضای مجازی هم تمام قد پای کار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هشت تیرماه جاری هستند تا این حضور با انتخاب فردی اصلح بتواند تداوم راه شهدای خدمت و در رأس آنان شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، باشد؛ فردی انقلابی، جهادی و خستگی ناپذیر که خود را خادم مردم می‌دانست و در راه خدمت به مردم شهید شد.

کنش‌گران فضای مجازی پای کار انتخابات

یکی از کاربران فضای مجازی سیستان و بلوچستان در صفحه توییتری خود نوشت: آنچه در شخصیت شهید رئیسی از اهمیت زیادی برخوردار بود این بود که فعالیت و اقدامات ایشان ماهیت نمایشی نداشت.

کاربر دیگری هم گفته است: آقا هی داریم میگیم رئیس جمهور باید این‌جوری باشه اونجوری باشه و کلی توصیف‌های دیگه؛ اما من می گم انتخاب رئیس جمهور آینده باید مثل رئیسی باشه. هرکسی به صفات و ویژگی‌های شهید رئیسی نزدیکتر بود همونو انتخاب کنیم اهل شعار هم نیستیم.

اما یکی دیگر از کاربران بلوچ در صفحه شخصی توئیتر خود نوشته است: در انتخابات رئیس جمهور حتماً شرکت خواهیم داشت چون می‌خواهیم یکی باشه مثل شهید رئیسی؛ خادم، خاکی، صادق و مردمی.

شکل گیری ستادهای انتخاباتی نامزدها در سیستان و بلوچستان

پس از اعلام نامزدهای تأیید صلاحیت شده مسؤولان ستادهای انتخاباتی در سیستان و بلوچستان مشخص شدند، در این رابطه تاکنون «حسین سعیدیان» رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف، «محمدنبی گرگیج» به عنوان مسؤول ستاد منطقه زاهدان سعید جلیلی و «مرتضی خسروی» به عنوان مسؤول ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی منصوب شدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا