شهرستان ها

کنکور غول نیست

ساری- دانش آموز دارنده رتبه سوم منطقه ای و ۱۱ کشوری رشته ریاضی فیزیک با بیان این که کنکور غول نیست به دانش آموزان توصیه کرد تا برای آینده برنامه ریزی داشته باشند.

کیمیا غدیر که موفق به کسب رتبه سوم منطقه‌ای و رتبه ۱۱ کشوری در رشته ریاضی فیزیکی در کنکور سراسری شده است، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از کلاس دهم برای کنکور شروع به برنامه ریزی کردم.

وی که معدل بالای ۱۸ را در سال آخر دبیرستان کسب کرده است، با عنوان این که تلاش کردیم طی این سال‌ها پایه‌های درسی را کامل جمع بندی کنم، گفت: همچنین هدف من این بود که درس‌ها را کامل و مفهومی یاد بگیرد.

وی با اظهار این که مشاور تحصیلی نداشتم و در کلاس‌های خصوصی نیز شرکت نکردم، گفت: بنا دارم در رشته مهندسی کامپیوتر در تهران ادامه تحصیل دهم.

این دانش آموز رتبه برتر کنکور از همسالان و دانش آموزان خواست تا از کنکور نترسند، زیرا غول نیست و ادامه داد: هرکسی تلاش کند به نتیجه دلخواه می‌رسد.

پدر کیمیا غدیر نیز با بیان این که سعی کردیم محیط خانواده برای فرزندم در دوران کنکور و تحصیل آرام و امن باشد، گفت: همچنین سعی کردیم کتاب‌های آموزشی مورد نیاز را تهیه کنیم و خانواده‌ها نیز محیط خانه را برای فرزندانشان آرام کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا