شهرستان ها

گازرسانی به ۳۰ میلیون مشترک در کشور

زنجان-معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، از گازرسانی به ۳۰ میلیون مشترک در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید چگینی عصر شنبه در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در حاشیه مراسم گازرسانی به روستای ماری شهرستان زنجان، از گازرسانی به ۳۰ میلیون مشترک در کشور خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت ملی گاز ایران روزانه حدود ۳۰ میلیون مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی را تأمین می‌کند، اظهار کرد: برای اینکه بتوان به این تعداد مشترک گاز طبیعی ارائه خدمت کرد، نیازمند مدیریت بهینه مصرف گاز در همه بخش‌ها هستیم.

معاون وزیر نفت، از اجرای گازرسانی به ۵۳۵۰ روستا و ۴۳ شهر در طول خدمت دولت سیزدهم در کشور خبر داد و گفت: با اجرای طرح‌های جاری و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۹۰ درصد روستاهای کشور تا پایان امسال از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی استان زنجان در جریان دومین سفر رئیس‌‎جمهور به این استان، یادآور شد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها و گازرسانی به هشت روستای ماری، سیلمان بلاغی، باش سیز، قاضی‌آباد، چومالو، بیرونده، قره حصارلو، بایندر و پروژه‌های نهضت ملی مسکن، جمعیتی بالغ بر ۸۱۰۰ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه با بیان اینکه با همت مسؤولان استانی در امر گازرسانی اقدامات خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۴۵ واحد صنعتی نیز در فرآیند افتتاح پروژه‌های امروز به شبکه گاز کشور متصل می‌شوند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا