شهرستان ها

گاز رسانی به ۲۲۰ روستای دلفان/ ۲ مرکز بهداشت در «میربگ» ایجاد شد

نورآباد- نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گاز رسانی به ۲۲۰ روستای شهرستان دلفان طی ۲.۵ سال گذشته، از ایجاد دو مرکز بهداشت و درمان در منطقه محروم «میربگ» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی ابراهیمی امروز جمعه در مراسم افتتاح بخشداری «میربگ» در شهرستان دلفان در سخنانی با اشاره به پیگیری‌های مستمر در سطح وزارتخانه، استانداری و بنده به عنوان نماینده مردم در راستای راه اندازی بخش «میربگ»، اظهار داشت: این امر آرزو و مطالبه مردم دلفان و این منطقه بود.

وی با بیان اینکه افتتاح این بخشداری، می‌تواند در توسعه و محرومیت زدایی از این منطقه و همچنین شهرستان دلفان نقش بسزایی داشته باشد، عنوان کرد: یکی از نقاط محروم شهرستان دلفان، بخش «میربگ» است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا قبل از دو سال اخیر، ۲۰۰ روستای شهرستان دلفان گاز رسانی شده بود، بیان داشت: طی این ۲.۵ سال، ۲۲۰ روستا از نعمت گاز در شهرستان بهره مند شده‌اند.

ابراهیمی با اشاره به پیگیری برای اخذ اعتبار پروژه‌های گاز رسانی در شهرستان دلفان، تصریح کرد: این امر موجب شد که تمام محورهای روستایی دلفان، در بحث گاز رسانی در اولویت قرار گرفتند.

وی با اشاره به آسفالت روستاهای شهرستان دلفان، گفت: در منطقه «میربگ» دو مرکز بهداشتی و درمانی را طی این مدت راه اندازی کردیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، افزود: یک مرکز اورژنس ۱۱۵ نیز در بخش «میربگ» جنوبی قرار است راه اندازی شود.

ابراهیمی با اشاره به پیگیری برای آبرسانی به روستاهای «میربگ» شمالی و «میربگ» جنوبی، بیان داشت: این امر به سرعت از سوی قرارگاه عملیاتی امام حسن مجتبی (ع) در حال انجام است.

وی با اشاره به تأمین آب شرب شهرک امام در این شهرستان، ادامه داد: در همین مدت، زمین چمن مصنوعی در این شهرک احداث شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف اقدامات خوب و اساسی انجام شد، گفت: یکی از مطالبات اساسی مردم احداث سد «معشوره» بوده که با احداث این سد روستاهای این شهرستان از نعمت آب بهره مند خواهند شد.

ابراهیمی با اشاره به تأمین حق آبه آب اراضی کشاورزی، صنعت و شرب شهرستان دلفان از محل احداث این سد، گفت: یکی دیگر از مطالبات مردم شهرستان دلفان رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه است.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا