شهرستان ها

گاز شهرستان آبدانان وصل شد

ایلام-طبق اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، گاز شهرستان آبدانان وصل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عملیات جوشکاری و تعویض خط فلزی ۱۰ اینچ تغذیه به طول ۱۰۰ متر در محدوده روستای هفت چشمه آبدانان توسط پرسنل فنی و مهندسی اداره گاز شهرستان آبدانان و پیمانکار واحد تعمیرات و نگهداشت این اداره راس ساعت ۶ صبح مورخ ۱۱ تیرماه سال جاری آغاز و ساعت ۲۱ همان روز به اتمام رسید.

با برنامه ریزی دقیق و افت فشار کنترل شده در خطوط تغذیه شهرستان و همچنین اشرافیت کامل بر وضعیت ایستگاه‌های تقلیل فشار سطح شهرستان برای انجام عملیات مذکور توسط پرسنل خدوم اداره گاز، قطعی گاز با کمترین زمان ممکن که کمتر از یک ساعت بود، انجام شد.

با تلاش پرسنل گاز استان و شهرستان از قطعی گاز بیش از ۱۰ هزار مشترک شهر آبدانان جلوگیری به عمل آمد و هم اکنون گاز در شبکه داخل شهرستان و روستاها به صورت نرمال و با فشار قابل قبولی در جریان است.

از صبر، شکیبایی و همکاری مردم شریف شهرستان آبدانان در انجام این پروژه قدردانی می‌شود، انتظار می‌رود که رعایت الگوی مصرف را در سرلوحه کاری خود قرار دهند تا این نعمت خدادادی برای نسل‌های آینده باقی بماند.

در پایان از همکاری به موقع رسانه‌های استان شامل خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، کانال‌های خبری و در مجموع فضای مجازی استان و همچنین صداوسیما مرکز استان در راستای اطلاع رسانی این موضوع، کمال تشکر و قدردانی را داریم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا