شهرستان ها

گاز مایع در آذربایجان غربی دو نرخی شد


گاز مایع در استان با قیمت جدید توزیع می‌شود


رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: به ‌منظور اجرای سیاست‌ها و ایجاد شفافیت مالی از ابتدای آذرماه توزیع گاز مایع در استان دو نرخی شده است.

احمد مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: افرادی که از گاز طبیعی بی‌بهره و مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای هستند، همچنان می‌توانند مانند گذشته گاز مایع مورد نیاز خود را با نرخ یارانه‌ای و بدون تغییر قیمت به مبلغ ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان دریافت کنند.

وی با بیان اینکه، گاز مایع یارانه‌ای به کسانی تعلق می‌گیرد که به گاز کشی شهری متصل نیستند گفت: این افراد که شامل اصناف هم هستند می‌توانند با ثبت نام سهمیه خود را دریافت کنند.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه توزیع گاز مایع از ابتدای آذرماه دو نرخی شده است، گفت: به ‌منظور اجرای سیاست‌ها و ایجاد شفافیت مالی، سوخت مصرفی مصرف‌کنندگانی که مشمول دریافت گاز مایع یارانه‌ای نیستند بر اساس نرخ فوب خلیج‌فارس توزیع خواهد شد.

مجرد تصریح کرد: نرخ فوب خلیج‌فارس شناور است و امکان دارد هر ماه تغییر کند، ولی اکنون با قیمت خدمات ۳۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی دریافت هرگونه فرآورده‌های نفتی را منوط به ثبت درخواست در سامانه فروش فرآورده‌های نفتی(سامانه سدف) و به‌صورت الکترونیکی دانست و گفت: برخی از مصرف‌کنندگان تاکنون نتوانسته‌اند ثبت‌نام خود را در این سامانه کامل کنند که باید هر چه سریع‌تر با مراجعه به سامانه سدف، نسبت به ثبت‌نام و درخواست گاز مایع مورد نیاز خود اقدام کنند.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تصریح کرد: محدودیتی برای توزیع گاز مایع به اصناف وجود ندارد و این افراد می‌توانند پس از ثبت‌نام در سامانه سدف و تأیید اداره صمت سهمیه مورد نیاز را دریافت کنند.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا