شهرستان ها

گام های آغازین برای تعیین سرنوشت البرز

کرج- امروز جمعه ۱۱ اسفند ماه گام‌های آغازین مردم البرز برای تعیین سرنوشت این استان برداشته شده است؛ با مشارکت پرشور آنها دندان طمع دشمن کشیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه ۱۱ اسفند ماه، روز سرنوشت ساز ایران اسلامی با برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است؛ روزی که مردم با احساس مسؤولیت نسبت به آینده کشور و نظام خود پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و از میان نامزدهای معرفی شده، افراد اصلح مورد نظر را برای این کرسی‌ها انتخاب می‌کنند و دندان طمع دشمن را می کشند.

رأی گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح در استان البرز نیز آغاز شده و حتی سرمای استخوان سوز هوا نیز مانع حضور البرزنشینان و متعهدان به این نظام و انقلاب پای صندوق‌های رأی نشده است. آنها در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری آمده‌اند تا نقشی در تعیین سرنوشت کشور داشته باشند.

در استان البرز، ۶۴۸ داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ و ۱۱ داوطلب مجلس خبرگان رهبری ثبت نام خود را قطعی کردند که از این تعداد با اعلام نظر شورای نگهبان، ۴۶۱ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و سه نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری تأیید صلاحیت شدند.

یک هزار و ۳۳۳ شعبه اخذ رأی در سراسر استان البرز پیش بینی شده است که از این تعداد ۹۹۲ شعبه در کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا و ۳۴۱ شعبه نیز در ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ قرار دارند و حدود ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات در شعب اخذ رأی مستقر هستند که ۷۰ درصد آنها را فرهنگیان تشکیل می‌دهند. بیش از ۲۰۰ خبرنگار نیز برای پوشش خبری این رویداد در تلاش هستند.

مجتبی عبداللهی، استاندار البرز از اضافه شدن ۱۳۳ شعبه اخذ رأی نسبت به انتخابات دوره قبل خبر می‌دهد و با اشاره به فعالیت ۱۰۱ شعبه سیار در این استان می‌گوید: البرز دارای یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن است که از این تعداد حدود ۹۱ هزار نفر رأی اولی هستند.

وی عنوان می‌کند: از همه مردم ولایتمدار و انقلابی البرز دعوت می‌شود که پرشور و یکصدا با مردم دیگر استان‌ها در لبیک به ندا و مطالبه مقام معظم رهبری، با حضور باعظمت و باشکوه خود پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر را برای این استان رقم بزنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا