شهرستان ها

گردشگری بهترین مسیر برای رسیدن به آینده‌ای بهتر است / اردبیل آماده پذیرایی از هرگونه رویداد گردشگری

استاندار اردبیل:

استاندار اردبیل گفت: گردشگری بهترین مسیر برای رسیدن به آینده‌ای بهتر است و اردبیل برای توسعه این صنعت آماده پذیرایی از هرگونه رویداد گردشگری است.


به گزارش ایلنا، سید حامد عاملی در مراسم افتتاح رسمی رویداد اردبیل ۲۰۲۳، گفت: سرنوشت و زندگی ملت‌ها در ارتباط عمیق با یکدیگر قرار دارد و کنار هم هستیم تا برای آینده‌ای بهتر تلاش کنیم و گردشگری بهترین مسیر برای آینده‌ای بهتر است.

استاندار اردبیل افزود: گردشگری می‌تواند تحول ساز باشد و اردبیل آماده پذیرایی از هرگونه رویداد در حوزه گردشگری است.

وی تاکید کرد: امیدوارم این نشست آغازی باشد برای استمرار گفتگو‌ها و همکاری‌ بین ملت‌ها و ما باید رویداد اردبیل ۲۰۲۳ را به رویدادی برای شکوفایی گردشگری و استمرار روابط بین ملت‌ها تبدیل کنیم.

عاملی ادامه داد: اردبیل همواره در طول تاریخ مرکز تحولات مهم سیاسی و اجتماعی بوده است، محل تلاقی فرهنگ شرق و غرب که امروز نیز به عنوان پایتخت گردشگری دوباره در مرکز توجه همگان است.

استاندار اردبیل ادامه داد: با افتخار میزبان کشورهایی هستیم که در طی هزاران سال تاریخ مشترکی را ایجاد کرده‌اند و هم اکنون در قالب یک سازمان منطقه‌ای بعد از اتحادیه اروپا در دنیا تاثیرگذارترین سازمان هستند که می‌تواند گام‌های مهمی را در راستای توسعه روابط بردارد.

وی با اشاره به تنوع جاذبه‌های گردشگری در اردبیل ادامه داد: بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی نمونه‌ای بارز از تاریخ و تمدن این کهن دیار است که با وجود بیش از ۱۸۰۰ اثر ثبت شده تاریخی و فرهنگی و جاذبه‌های متنوع طبیعی و فرهنگی از شمال تا جنوب استان پذیرای گردشگران هستند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا