شهرستان ها

گرمی از لیست مناطق هدف بنیاد علوی خارج نمی‌شود

اردبیل- راهبر بنیاد علوی شمالغرب کشور گفت: شهرهای گرمی و انگوت از مناطق هدف بنیاد علوی هستند و هیچ‌گونه برنامه‌ای برای خروج این مناطق از لیست مناطق هدف بنیاد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد مردانه عصر سه‌شنبه در مراسم معارفه رابط توسعه نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های گرمی و انگوت اظهار کرد: بنیاد علوی در حال پایدارسازی نهاد و تثبیت و تعمیق خدمات در شهرستان محروم به ویژه گرمی و انگوت است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد و سیاست کاری بنیاد علوی در سطح کشور تغییر یافته است، تصریح کرد: بنیاد علوی پیرو فرمایشات مکرر رهبر معظم انقلاب به دنبال واگذاری امور و حل مسائل و پیشرفت مناطق هدف به روش مردمی‌سازی و کانون‌های مردمی است و ما به دنبال توانمندسازی مردم هستیم.

راهبر بنیاد علوی شمالغرب کشور گفت: بنیاد علوی برای تکمیل تعهدات نیمه‌تمام خود در شهرستان‌های گرمی و انگوت که بیش از ۱۶ میلیارد تومان است، پایبند بوده و اعتبار لازم در این راستا تأمین می‌شود.

مردانه افزود: تاکنون بنیاد علوی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های گرمی و انگوت بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در عرصه‌های عمرانی و زیرساختی، ورزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی، اشتغالزایی و خدمات‌رسانی هزینه کرده و این خدمات همچنان ادامه خواهد داشت.

راهبر بنیاد علوی شمالغرب کشور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تشکیل شورای پیشرفت از گروه‌های مردمی و افراد نخبه دغدغه‌مند یکی از اموراتی است که توسط گروه جهادی حضرت سمیه (س) برای پیشرفت و آبادانی شهرستان صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم «زینب بشیری» به عنوان رابط توسعه نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های گرمی و انگوت معرفی شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا